Enquestes Grau Estudis Àrabs i Islàmics

Aquestes enquestes estan dirigides a tot l'alumnat del Grau en Estudis Àrabs i Islàmics i així mateix als egressats i egressades d'aquest títol i tenen com a objectiu detectar possibles disfuncions dins dels nostres estudis per a posar-los remei en l'àmbit d'actuació de l'Àrea d'Estudis Àrabs i Islàmics, tenint en compte les observacions de l'alumnat. Les enquestes són sempre completament anònimes i el seu contingut emplenat mai serà fet públic. És obligatori que cada enquesta emplenada faça referència a un curs acadèmic concret.

Aquestes enquestes, una vegada emplenades, poden ser dirigides, bé en paper, bé per correu electrònic, als professors Luis F. Bernabé Pons (luis.bernabe@ua.es) i Eva Lapiedra Gutiérrez (lapiedra@ua.es).

Enquesta primer curs

Enquesta segon curs