I Jornades Hispà-Algerianes Orà-Alacant

ANA MARCO

MATRÍCULA  PROGRAMA  DESCÀRREGA TRÍPTIC
DESCÀRREGA CARTELL

AVÍS: LES SESSIONS DE MATÍ I VESPRADA TINDRAN LLOC AL SALÓ D'ACTES DE L'AULARI II EXCEPTE LA SESSIÓ DE VESPRADA DEL DIA 25 QUE TINDRÀ LLOC A LA SEU D'ALACANT (PASSEIG DE CANALEJAS)

Espanya i Algèria són dos països veïns amb llargues relacions històriques i contemporànies. No obstant això, l'intercanvi acadèmic i cultural entre ambós països és limitat. Aquestes Jornades pretenen ser un fòrum d'apropament entre els dos països i, sobre tot, entre dues ciutats agermanades de ambdues riberes de la Mediterrània, Orà i Alacant. Els ponents, algerians i espanyols, profunditzaran en les relacions de veïnatge entre ambós països i en la realitat social i cultura d'Algèria i els seus reptes de futur. Aquesta aproximació a la situació d'Algèria en l'actualitat i les seues relacions amb Espanya es farà mitjançant una sèrie de conferències, taules rodones, documentals, pel·lícules i música.

Les I Jornades hispà-algerianes pretenen ser el començament d'una sèrie d'encontres bilaterals que ajuden al coneixement mutu entre ambdós països, tan propers geogràficament. Els temes a tractar en aquest primer encontre seran les relacions entre Orà i Alacant, l'experiència de les dones algerianes des de la independència d'Algèria fins als nostres dies i la realitat social, cultural i política algeriana.

MATRÍCULA

Enviar un correu electrònic a dfint@ua.es indicant en l'assumpte "ORÁN-ALICANTE", amb les dades següents:

- Nom i cognoms

- DNI, passaport o d'altres

- Adreça postal

- Telèfon de contacte

- Sol·licita: crèdits CECLEC / certificat ICE

- Estudis en la UA (si cal)

El rebut de pagamet s'enviarà per correu electrònic. La matrícula es farà efectiva en el moment d'efectuar el pagamen en qualsevol de les entitats que figuren en el rebut.