Fira de la Primavera Educativa

El Vicerectorat d'estudiants ha seleccionat al Grau en Estudis Àrabs i Islàmics de la Universitat d'Alacant per a exposar les seues activitats en la Fira de la "Primavera Educativa" a València, que tindrà lloc els dies 13 de maig, dissabte 14 i diumenge 15 demaig .

Es tracta d'una fira de l'educació a la Comunitat Valenciana, organitzada per la Consellería de Cultura de la Generalitat. Participaran tots els nivells educatius, inclosos els universitaris.

Mapa de situació.

Anem a disposar de dos jaimas de 6x 3 m. per als tres dies, generosament cedides i muntades pel Centre Cultural Islàmic de Valènciaen l'antic llit del Túria, en el qual la Consellería de Cultura de la Generalitat ha denominat "Primavera Educativa", oferint una informació sobre el nostre Grau, a part d'una sèrie d'activitats:

- Cartells bilingües àrab, valencià i àrab-castellà amb poemes de poetes àrabs del Llevant d'Al-Andalus (Sharq Al-Andalus)

- Targetes bilingües amb poemes, per a regalar

- Exposició i regal de cartells i fullets i informatius sobre la titulació

- Exposició de publicacions dels professors de l'Àrea d'Estudis Àrabs i Islàmics, responsables de la docència en aquest Grau (Revista Sharq Al-Andalus i publicacions diverses).

- Audició de música àrab

- Visionat i exposició d'un carrusel amb informació de personalitats àrabs de Rellevància

- Visionat i audició de videos amb el testimoniatge d'alumnes de la titulació ja egressats.

- Etc.

A més, hi haurà una sèrie d'activitats i tallers:

- Emissió en directe del programa en àrab de la ràdio universitària

- Taller de cal·ligrafia àrabs

- Taller de ball i poesia

- Taller d'henna.

La finalitat última és publicitar la titulació, a través de la presència de professorat de la mateixa, igual que d'alumnes i egressats que han desitjat col·laborar en l'activitat.