LITERATURA I PENSAMENT RUSSOS II: EL SEGLE XIX

Del 27 de gener al 7 de febrer de 2014

Dilluns-divendres, de 18 a 21 h.

Facultat de Filosofia i Lletres

Directora: Natalia Timoshenko Kuznetsova

3 cr. CECLEC / 30 h. ICE

descàrrega del cartell en format pdf | descàrrega del programa en format pdf

1. Principals tendències de la literatura i del pensament russos en el primer quart del segle XIX. Del sentimentalisme al romanticisme.
  2. Principals tendències de la literatura i del pensament russos del segon quart del segle XIX. Del romanticisme al realisme.
  3. Principals tendències de la literatura i del pensament russos en els anys 50-80 del segle XIX. El realisme.
  4. Principals tendències de la literatura i del pensament russos a la fi del segle XIX. El simbolisme rus com a moviment estètic: els seus orígens.
  5. Principals escoles filològiques russes vuitcentistes.
AVALUACIÓ

Avaluació contínua-formativa. Assistència mínima 80%

EL PERÍODE DE MATRÍCULA COMENÇARÀ AL GENER DE 2014

Enviar un correu electrònic a dfint@ua.es indicant en l'assumpte "literatura rusa", amb les següents dades:

• Nom i cognoms.
  • DNI, NIE, passaport...
  • Adreça postal
  • Telèfon de contacte
  • Estudis cursats (o en curs)
  • Sol·licita: crèdits CECLEC / certificat hores ICE

El rebut de pagament s'enviarà a la mateixa adreça de correu electrònic. La matrícula es farà efectiva en el moment d'efectuar el pagament en qualsevol de les entitats que figuren en el rebut.

TAXES: 30 €